11 Nisan 2012

Baysinefil 2 Yaşında!


BaySinefil bugün 2. yaşını doldurdu! Tez dönemini yaşayan bir öğrenci olarak bazen uzun süreler yazamasam da, aklımın bir köşesinde her daim BaySinefil'in olduğu bir gerçek. Bu blogu popüler türdeşleriyle karşılaştırdığım zamanlar onlardan biri olmak adına neler yapabilirim diye düşündüğümü hatırlıyorum... Uzun zaman da bunun için çabalamıştım fakat sonraları BaySinefil'in -benim düşünceme göre- bu samimi ve kişisel haliyle hem diğer okuyucular için hem de benim için daha sıcak ve sade bir ortam yarattığının farkına vardım, çabalamayı bıraktım. Belki minimalist diyemesek de, zaman içerisinde hem tasarım hem de içerik adına da sadeleştiğini söyleyebilirim. Sinema adına kendi kişisel görüşlerimi ve zevklerimi paylaştığımdan ötürü daha büyük ve komplike bir blog olmaya çalışmakta saçmalıktı belki... Sonuç olarak 2. yaşına giren BaySinefil eskisine nazaran daha olgun ve daha kaliteli bir içerikle yayın hayatına devam etmekte.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sende düşünceni paylaşmak ister misin?