17 Mayıs 2010

Alice In Wonderland (2010)



Tim Burton’ın adından ve prodüksiyonun büyüklüğünden dolayı beklentilerimi epey yüksek tutmuştum ama,  filmi vasat dahi bulamadım. Beğendiğim tek tarafı Helena Bonham Carter ablamızın performansından ibaret.  Hele ki Alice’i canlandıran Mia Wasikowska ve Beyaz Kraliçe’yi canlandıran Anne Hathaway berbat ötesi performanslarıyla beni filmden daha da soğuttu.




Beyaz Kraliçe için seçilen kostüm tasarımıdır, makyajıdır vs. şefkatli ve iyi bir karakterden çok, soğuk donuk ve kötücül bir hava estirmiş. Anne Hathaway zaten bir Tim Burton filmi için çok yanlış bir seçim.  Johnny Depp’in filmde çok fazla kusurunu görmesem de yine de hikayenin bütününe çok yakışmamış. İlk defa bir Tim Burton-Johnny Depp ortaklığının bu kadar kötü sonuç verdiğini gördüm. Öyle ki üzerine daha fazla yazacak şey bulamıyorum…

Filmin Resmi Web Sitesi
Filmin Fragmanı
Filmin IMDB Sayfası

0 yorum:

Yorum Gönder

Sende düşünceni paylaşmak ister misin?